Inglorious
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Millenioz, retri / protection paladin .

2 posters

Go down

Millenioz, retri / protection paladin . Empty Millenioz, retri / protection paladin .

Post  Hejlol Sat Jan 23, 2010 4:35 pm

IRL namn: Denniz andersson
Vart bor du: Östergotland, norrköping .
Ålder: 94a, 16år .
Spelat sedan: "LEEEROY JEEEENKINS! "
Raid erfarenhet: Upp til AQ 40 i pre bc, hann inte riktigt in i Sunwell i Burning tyvärr . Nu i Wotlk har ja kört upp till 4/7 ICC, på min warrior . Men har erfarahet som retri paladin i raids sedan länge.
Ingame nick: Millenioz
Skriv ner ditt ingame nick med armbågarna: Miollöiozz . de gick ju..sådär ;o
Gearscore: Ligger runt 4,7k nu, kommer över 5k så fort ja får min cloak om 5 emblems of frost (:
Aktiv?: Yes, lite för mkt kanske Very Happy
Ras / class : Belf paladin .
Något annat vi behöver veta om ?: Inte direkt..ja är en aktiv och bra spelare me humor Very Happy
WOW armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&cn=Millenioz&gn=Coca+Cola+Break

Skriv även din roll i raids tex tank eller healer! Retribution / protection, så.

Hejlol

Antal inlägg : 1
Join date : 2010-01-23

Back to top Go down

Millenioz, retri / protection paladin . Empty Re: Millenioz, retri / protection paladin .

Post  Bilisen Sat Jan 23, 2010 4:40 pm

Haha Tjenare tack för applicationen. Nu är det någon som är lite yngre än mig som joinar. MEN VI HAR ETT KRAV! Du ska hjälpa Intactoo och Rysaren att skaffa Jenkins titeln!! Msga officer online för invite.

Bilisen

Antal inlägg : 14
Join date : 2010-01-23

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum